Articolul precedent |
Articolul urmator |
404 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-19 15:09 |
SM ISO690:2012 TOMA, Ovidiu-Marius. Dimensiunea de gen în curriculumul specific învățământului special din România. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 452-459. ISBN 978-9975-46-480-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020 | ||||||
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv" Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 452-459 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În studiul de față prezentăm rezultatele unui demers care a avut ca scop realizarea unei analize a planurilor-cadru și a programelor școlare utilizate în cadrul școlilor speciale care școlarizează elevi cu deficiențe de intelect, din perspectiva abordării dimensiunii de gen, pentru a oferi date concrete privind modul în care politicile educaționale de susținere a egalității de gen sunt concretizate la nivelul curriculumului specific învățământul special din România. |
||||||
Cuvinte-cheie gen, educaţie de gen, învățământ special, programă, gender, gender education, special education, curriculum |
||||||
|