Dimensiunea de gen în curriculumul specific învățământului special din România
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
404 28
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-19 15:09
SM ISO690:2012
TOMA, Ovidiu-Marius. Dimensiunea de gen în curriculumul specific învățământului special din România. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 452-459. ISBN 978-9975-46-480-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv"
Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020

Dimensiunea de gen în curriculumul specific învățământului special din România


Pag. 452-459

Toma Ovidiu-Marius
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 14 ianuarie 2021


Rezumat

În studiul de față prezentăm rezultatele unui demers care a avut ca scop realizarea unei analize a planurilor-cadru și a programelor școlare utilizate în cadrul școlilor speciale care școlarizează elevi cu deficiențe de intelect, din perspectiva abordării dimensiunii de gen, pentru a oferi date concrete privind modul în care politicile educaționale de susținere a egalității de gen sunt concretizate la nivelul curriculumului specific învățământul special din România.

In this study we present the results of an approach that aimed realizing an analysis of framework plans and curricula used in special schools that educate students with intellectual disabilities, from a gender perspective, in order to provide concrete data regarding the way in which the educational policies that support gender equality are materialized at the level of the specific curriculum of special education in Romania.

Cuvinte-cheie
gen, educaţie de gen, învățământ special, programă,

gender, gender education, special education, curriculum