Articolul precedent |
Articolul urmator |
1323 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-02 08:44 |
SM ISO690:2012 ŞCHIOPU, Lucia. The paradigm of learning theories. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 22-23 martie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Seria 20, Vol.1, pp. 193-201. ISBN 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-375-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 20, Vol.1, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 22-23 martie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 193-201 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Abilitățile, cunoștințele și competențele intelectuale sunt toate dobândite prin învățare. Învățarea este procesul de dobândire a experienței intelectuale, înțelegerea asimilării informațiilor, formarea gândirii, sferei afective, voinței și, astfel, formarea sistemului de personalitate. Învățarea a fost abordată în mod diferit de-a lungul timpului de către oamenii de știință: behavioriștii 194 definesc învățarea într-un mod simplist, ca o substituire a stimulilor, realizată intern, prin formarea temporară a legăturilor între diferitele centre nervoase și considerând ca principalii factori de învățare imitația și curiozitatea; cognitiviștii văd învățarea ca acțiuni, operații mentale, care se realizează prin interiorizarea acțiunilor reale; constructiviștii definesc învățarea ca formarea cunoștințelor prin interacțiunea socială. |
||||||
|