The paradigm of learning theories
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1323 17
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-02 08:44
SM ISO690:2012
ŞCHIOPU, Lucia. The paradigm of learning theories. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 22-23 martie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Seria 20, Vol.1, pp. 193-201. ISBN 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-375-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 20, Vol.1, 2018
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 22-23 martie 2018

The paradigm of learning theories


Pag. 193-201

Şchiopu Lucia
 
"Ion Creangă" State Pedagogical University from Chisinau
 
 
Disponibil în IBN: 11 ianuarie 2021


Rezumat

Abilitățile, cunoștințele și competențele intelectuale sunt toate dobândite prin învățare. Învățarea este procesul de dobândire a experienței intelectuale, înțelegerea asimilării informațiilor, formarea gândirii, sferei afective, voinței și, astfel, formarea sistemului de personalitate. Învățarea a fost abordată în mod diferit de-a lungul timpului de către oamenii de știință: behavioriștii 194 definesc învățarea într-un mod simplist, ca o substituire a stimulilor, realizată intern, prin formarea temporară a legăturilor între diferitele centre nervoase și considerând ca principalii factori de învățare imitația și curiozitatea; cognitiviștii văd învățarea ca acțiuni, operații mentale, care se realizează prin interiorizarea acțiunilor reale; constructiviștii definesc învățarea ca formarea cunoștințelor prin interacțiunea socială.