Metodologia formării reprezentărilor sănătății psihofizice la nivelul educației timpurii
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
470 13
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-09 03:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2.015.3:613.954 (2)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
Sănătatea şi igiena în relaţie cu vârsta, sexul, etnia (72)
SM ISO690:2012
SANDU, Mihaela. Metodologia formării reprezentărilor sănătății psihofizice la nivelul educației timpurii. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 459-464. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.2, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Metodologia formării reprezentărilor sănătății psihofizice la nivelul educației timpurii

CZU: 373.2.015.3:613.954

Pag. 459-464

Sandu Mihaela12
 
1 Școala Gimnazială „Daniela Cuciuc” Piatra Neamț,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 3 ianuarie 2021


Rezumat

This article addresses the concept of psychophysical health and education for psychophysical health, which aims to fully prepare the young generation for the growth and development of a qualitative, independent life. The educational ideal has as a solid foundation the health of the educable and by correspondence the health of the whole society. To achieve those specific behaviors, the teacher applies the most adequate methods to meet its purpose. His mastery allows him to associate the most appropriate methods with various activities in order to achieve efficient results.

Cuvinte-cheie
psychophysical health, early education, Methods