Articolul precedent |
Articolul urmator |
464 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-20 15:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.02:792 (3) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2024) |
Teatru. Artă scenică. Reprezentații teatrale (521) |
SM ISO690:2012 CIOBANU, Lora. Modalităţi didactice de pregătire a elevilor din ciclul primar pentru activitatea teatralizată. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 428-434. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.02:792 | ||||||
Pag. 428-434 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articolul de faţă se descriu mai multe modalităţile didactice de pregătire a elevilor din ciclul primar pentru activitatea teatralizată. Ele sunt grupate în două direcţii: 1) pregătirea iniţială pentru activitatea teatralizată şi 2) menţinerea interesului constant pentru această activitate. De asemenea, se evidenţiază şi principiile care au stat la baza elaborării programului experimental. |
||||||
Cuvinte-cheie modalități didactice, activitatea teatralizată, didactic modalities, theatrical activity |
||||||
|