Articolul precedent |
Articolul urmator |
805 139 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-01 02:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.07:005.95/96 (14) |
Aspecte de management al instituțiilor de învățământ (198) |
Management (1891) |
SM ISO690:2012 CEBANU (SLUTU), Lilia. Modalități de integrare profesională a cadrelor didactice debutante în procesul educational. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 421-427. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.07:005.95/96 | ||||||
Pag. 421-427 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articolul prezentat sunt reflectate aspectele teoretice și praxiologice ale integrării profesionale ale cadrelor didactice debutante. Sunt redate atribuțiile factorilor educaționali în integrarea profesională; metode de integrare ca coaching-ul şi mentoratul ce au ca scop comun îmbunătățirea performanței unei persoane. |
||||||
Cuvinte-cheie integrare profesională, procesul educațional, professional integration, educational process |
||||||
|