Considerațiuni despre metacogniție în procesul didactic la nivelul educației timpurii
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
343 1
Ultima descărcare din IBN:
2022-05-02 13:08
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3:373.2 (2)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
DUBINEANSCHI, Tatiana. Considerațiuni despre metacogniție în procesul didactic la nivelul educației timpurii. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.1, pp. 365-368. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-483-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane
Vol.1, 2020
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane"
Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020

Considerațiuni despre metacogniție în procesul didactic la nivelul educației timpurii

CZU: 37.015.3:373.2

Pag. 365-368

Dubineanschi Tatiana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 26 decembrie 2020


Rezumat

In this are highlighted some ideas regarding the metacognitive development of peschoolers and opportunities for the development of these skills in the teaching process.

Cuvinte-cheie
metacognition, metacognitive strategies, early childhood education