Articolul precedent |
Articolul urmator |
343 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-05-02 13:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3:373.2 (2) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 DUBINEANSCHI, Tatiana. Considerațiuni despre metacogniție în procesul didactic la nivelul educației timpurii. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.1, pp. 365-368. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-483-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane Vol.1, 2020 |
||||||
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane" Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3:373.2 | ||||||
Pag. 365-368 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In this are highlighted some ideas regarding the metacognitive development of peschoolers and opportunities for the development of these skills in the teaching process. |
||||||
Cuvinte-cheie metacognition, metacognitive strategies, early childhood education |
||||||
|