Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2022-05-02 13:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3:373.2 (2) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4067) |
Kinds of school providing general education (2132) |
![]() DUBINEANSCHI, Tatiana. Considerațiuni despre metacogniție în procesul didactic la nivelul educației timpurii. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.1, pp. 365-368. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-483-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane Vol.1, 2020 |
||||||
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane" Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3:373.2 | ||||||
Pag. 365-368 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
In this are highlighted some ideas regarding the metacognitive development of peschoolers and opportunities for the development of these skills in the teaching process. |
||||||
Cuvinte-cheie metacognition, metacognitive strategies, early childhood education |
||||||
|