Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-02 11:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.033(478+498) (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2143) |
![]() CERGUȚĂ, Andreea-Maria. Retrospectivă comparativă asupra educației ecologice la nivelul educației timpurii în Republica Moldova și România. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.1, pp. 324-334. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-483-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane Vol.1, 2020 |
||||||
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane" Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2.033(478+498) | ||||||
Pag. 324-334 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The curent educational policies pay special attention to environmental education. The purpose of this study is to highlight the goals of environmental education and the principles that underly educational interventions. Through envirnomental education, are laid the foundations of the current and future citizen to influence in pozitive way the political decisions, social and economical aspect of the environment. The comparative analysis of the aims of ecological education at the level of the curriculum for early education from Republic of Moldova and Romania indicates important differences. |
||||||
Cuvinte-cheie finality, ecological education, principles |
||||||
|