Retrospectivă comparativă asupra educației ecologice la nivelul educației timpurii în Republica Moldova și România
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
456 25
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 11:44
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2.033(478+498) (1)
Kinds of school providing general education (2095)
SM ISO690:2012
CERGUȚĂ, Andreea-Maria. Retrospectivă comparativă asupra educației ecologice la nivelul educației timpurii în Republica Moldova și România. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.1, pp. 324-334. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-483-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane
Vol.1, 2020
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane"
Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020

Retrospectivă comparativă asupra educației ecologice la nivelul educației timpurii în Republica Moldova și România

CZU: 373.2.033(478+498)

Pag. 324-334

Cerguță Andreea-Maria12
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Școala Gimnazială ”George Bacovia” Bacău
 
 
Disponibil în IBN: 26 decembrie 2020


Rezumat

The curent educational policies pay special attention to environmental education. The purpose of this study is to highlight the goals of environmental education and the principles that underly educational interventions. Through envirnomental education, are laid the foundations of the current and future citizen to influence in pozitive way the political decisions, social and economical aspect of the environment. The comparative analysis of the aims of ecological education at the level of the curriculum for early education from Republic of Moldova and Romania indicates important differences.

Cuvinte-cheie
finality, ecological education, principles