Calitatea formării inițiale universitare în opinia cadrelor didactice debutante
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
386 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-18 17:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.13+378.12 (2)
Educație (14334)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579)
SM ISO690:2012
COJOCARU, Valentina. Calitatea formării inițiale universitare în opinia cadrelor didactice debutante. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 56-61. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.2, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Calitatea formării inițiale universitare în opinia cadrelor didactice debutante

CZU: 371.13+378.12

Pag. 56-61

Cojocaru Valentina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 23 decembrie 2020


Rezumat

The investigation highlights the quality of initial university training in the opinion of beginning teachers. The answers to the questions of the proposed questionnaire reflect the self-assessment of their university training in the teaching profession in specific and specific fields of activity: the perception by graduates of the usefulness of knowledge and skills acquired during university studies, the degree of satisfaction perceived by graduates. Job satisfaction, providing a faculty feedback on strengths and weaknesses in university training, respectively, of the curriculum.

Cuvinte-cheie
initial training, beginner teachers, Capacity, skills, self-esteem, Quality, curriculum