Articolul precedent |
Articolul urmator |
386 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-18 17:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.13+378.12 (2) |
Educație (14334) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
SM ISO690:2012 COJOCARU, Valentina. Calitatea formării inițiale universitare în opinia cadrelor didactice debutante. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 56-61. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.2, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.13+378.12 | ||||||
Pag. 56-61 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The investigation highlights the quality of initial university training in the opinion of beginning teachers. The answers to the questions of the proposed questionnaire reflect the self-assessment of their university training in the teaching profession in specific and specific fields of activity: the perception by graduates of the usefulness of knowledge and skills acquired during university studies, the degree of satisfaction perceived by graduates. Job satisfaction, providing a faculty feedback on strengths and weaknesses in university training, respectively, of the curriculum. |
||||||
Cuvinte-cheie initial training, beginner teachers, Capacity, skills, self-esteem, Quality, curriculum |
||||||
|