Articolul precedent |
Articolul urmator |
396 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-11 15:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.2:373.21 (2) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 LUCHIANENCO, Lilia. Metode de diagnosticare psihoneurologică în instituțiile de educație timpurie. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.1, pp. 188-196. ISBN 978-9975-46-450-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.1, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.2:373.21 | ||||||
Pag. 188-196 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The complete development of the child's personality is difficult when certain barriers are present. In these cases, the primary role in the early detection of these difficulties resume to psychoneurological tests. The obtained results dictate the method and principles necessary for the elaboration of an individual program of development, neuropsychological rehabilitation for each child. At the end of the development / rehabilitation program, children will maintain the ability to analyze, to easily orient themselves in the environment, to express their thoughts clearly, they will be able to defend their opinions and they will easily establish social contacts. |
||||||
Cuvinte-cheie Diagnosis, difficulty, tests, rehabilitation, development |
||||||
|