Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-11 15:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.2:373.21 (2) |
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (658) |
Kinds of school providing general education (2143) |
![]() . Metode de diagnosticare psihoneurologică în instituțiile de educație timpurie. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.1, pp. 188-196. ISBN 978-9975-46-450-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.1, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.2:373.21 | ||||||
Pag. 188-196 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The complete development of the child's personality is difficult when certain barriers are present. In these cases, the primary role in the early detection of these difficulties resume to psychoneurological tests. The obtained results dictate the method and principles necessary for the elaboration of an individual program of development, neuropsychological rehabilitation for each child. At the end of the development / rehabilitation program, children will maintain the ability to analyze, to easily orient themselves in the environment, to express their thoughts clearly, they will be able to defend their opinions and they will easily establish social contacts. |
||||||
Cuvinte-cheie Diagnosis, difficulty, tests, rehabilitation, development |
||||||
|