Articolul precedent |
Articolul urmator |
387 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-19 23:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
659.44-053.2 (1) |
Publicitate. Informare. Relații cu publicul (389) |
SM ISO690:2012 ANDROS, Laura. Rolul persuasiunii în reclamele audio-video pentru copii. In: Integrare prin cercetare si inovare.: Stiințe umanistice. Ştiinţe sociale. Științe juridice și economice, 10-11 noiembrie 2020, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2020, R, SU, SS, SJE, pp. 152-155. ISBN 978-9975- 152-51-8.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Integrare prin cercetare si inovare. R, SU, SS, SJE, 2020 |
||||||
Conferința "Integrare prin cercetare și inovare." Chișinău, Moldova, 10-11 noiembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 659.44-053.2 | ||||||
Pag. 152-155 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Andros, L.</creatorName> <affiliation>Universitatea "Alexandru Ioan Cuza", Iaşi, România</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Rolul persuasiunii în reclamele audio-video pentru copii</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2020</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-152-48-8.</relatedIdentifier> <subjects> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>659.44-053.2</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2020</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>