Rolul persuasiunii în reclamele audio-video pentru copii
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
386 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-19 23:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
659.44-053.2 (1)
Publicitate. Informare. Relații cu publicul (389)
SM ISO690:2012
ANDROS, Laura. Rolul persuasiunii în reclamele audio-video pentru copii. In: Integrare prin cercetare si inovare.: Stiințe umanistice. Ştiinţe sociale. Științe juridice și economice, 10-11 noiembrie 2020, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2020, R, SU, SS, SJE, pp. 152-155. ISBN 978-9975- 152-51-8..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Integrare prin cercetare si inovare.
R, SU, SS, SJE, 2020
Conferința "Integrare prin cercetare și inovare."
Chișinău, Moldova, 10-11 noiembrie 2020

Rolul persuasiunii în reclamele audio-video pentru copii

CZU: 659.44-053.2

Pag. 152-155

Andros Laura
 
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza", Iaşi
 
 
Disponibil în IBN: 3 decembrie 2020


Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Andros, L.</dc:creator>
<dc:date>2020</dc:date>
<dc:source>Integrare prin cercetare si inovare. (R, SU, SS, SJE) 152-155</dc:source>
<dc:title>Rolul persuasiunii &icirc;n reclamele audio-video pentru copii</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>