Articolul precedent |
Articolul urmator |
678 56 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 00:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.034:373.24 (1) |
Educație (14334) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 POSTICA, Larisa. Formarea trăsăturilor morale la vărsta preșcolară. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 243-247. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.034:373.24 | ||||||
Pag. 243-247 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Vârsta preşcolară constituie etapa în care copilul începe să înţeleagă realitatea înconjurătoare. Eficiența educației morale este nuanțată de formarea trăsăturilor morale ale copilului preșcolar. Fiecare trăsătură de caracter se formează și creează comportamentul moral cerut și acceptat de societate prin metodele educației morale. Cele mai importante metode folosite pentru educarea calităților morale ale copiilor de vârstă preșcolară sunt: exemplul, convingerea, aprobarea și dezaprobarea etc. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie morală, calități morale, preşcolar, metode de educație morală, moral education, moral qualities, preschool, methods of moral education |
||||||
|