Formarea trăsăturilor morale la vărsta preșcolară
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
678 56
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-25 00:01
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.034:373.24 (1)
Educație (14334)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
POSTICA, Larisa. Formarea trăsăturilor morale la vărsta preșcolară. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 243-247. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2020
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020

Formarea trăsăturilor morale la vărsta preșcolară

CZU: 37.034:373.24

Pag. 243-247

Postica Larisa
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 21 noiembrie 2020


Rezumat

Vârsta preşcolară constituie etapa în care copilul începe să înţeleagă realitatea înconjurătoare. Eficiența educației morale este nuanțată de formarea trăsăturilor morale ale copilului preșcolar. Fiecare trăsătură de caracter se formează și creează comportamentul moral cerut și acceptat de societate prin metodele educației morale. Cele mai importante metode folosite pentru educarea calităților morale ale copiilor de vârstă preșcolară sunt: exemplul, convingerea, aprobarea și dezaprobarea etc.

Preschool age is the stage in which the child begins to understand the surrounding reality. The efficiency of moral education is nuanced by the formation of the moral traits of the preschool child. Each character trait is formed and creates the moral behavior required and accepted by society through the methods of moral education. The most important methods used to educate the moral qualities of preschool children are: example, persuasion, approval and disapproval.

Cuvinte-cheie
educaţie morală, calități morale, preşcolar, metode de educație morală,

moral education, moral qualities, preschool, methods of moral education