Realizarea conexiunii interdisciplinare în cadrul orelor de fizică și chimie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
528 20
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 17:07
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015[53+54] (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2025)
SM ISO690:2012
ŞARGAROVSCHI (MUNTEANU), Viorica, ŞARGAROVSCHI, Sergiu. Realizarea conexiunii interdisciplinare în cadrul orelor de fizică și chimie. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 1, pp. 325-330. ISBN 978-9975-76-361-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1, 2020
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021

Realizarea conexiunii interdisciplinare în cadrul orelor de fizică și chimie

CZU: 37.015[53+54]

Pag. 325-330

Şargarovschi (Munteanu) Viorica12, Şargarovschi Sergiu3
 
1 Liceul Teoretic „Vasile Vasilache“, Chişinău,
2 Universitatea de Stat din Tiraspol,
3 Colegiul de Ecologie, mun. Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 20 noiembrie 2020


Rezumat

Lucrarea se referă la avantajele utilizării interdisciplinarităţii în procesul de predare – învăţare la orele de fizică şi chimie. Abordarea integrată creează un mediu favorabil și necesar pentru formarea competenței științifice în context interdisciplinar, care devine o prioritate educativă a tinerii generaţii. Promovarea interdisciplinarității în educația actuală este o necesitate impusă de dinamica socială și acumulări cognitive în multe domenii. Elevii dezvoltă abilităţi transferabile, cum ar fi, soluţionarea problemelor, gândirea critică şi gândirea reflexivă.

The writing refers to the advantages of using interdisciplinarity in the process of teachingstudying at chemistry and physics classes. The integrated approach creates a favorable and necessary environment for scientific competence formation in an interdisciplinary context, which becomes an educational priority of the young generation. Promotion of interdisciplinarity in actual education is an imposed necessity by social dynamics and congnitive acumulation in serveral areas. Students develop transferable skills such as problem solving, critical thinking and reflective thinking.

Cuvinte-cheie
interdisciplinaritate, conexiune, disciplină curriculară,

interdisciplinarity, conection, curricular discipline