Articolul precedent |
Articolul urmator |
528 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 17:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015[53+54] (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2025) |
SM ISO690:2012 ŞARGAROVSCHI (MUNTEANU), Viorica, ŞARGAROVSCHI, Sergiu. Realizarea conexiunii interdisciplinare în cadrul orelor de fizică și chimie. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 1, pp. 325-330. ISBN 978-9975-76-361-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015[53+54] | ||||||
Pag. 325-330 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lucrarea se referă la avantajele utilizării interdisciplinarităţii în procesul de predare – învăţare la orele de fizică şi chimie. Abordarea integrată creează un mediu favorabil și necesar pentru formarea competenței științifice în context interdisciplinar, care devine o prioritate educativă a tinerii generaţii. Promovarea interdisciplinarității în educația actuală este o necesitate impusă de dinamica socială și acumulări cognitive în multe domenii. Elevii dezvoltă abilităţi transferabile, cum ar fi, soluţionarea problemelor, gândirea critică şi gândirea reflexivă. |
||||||
Cuvinte-cheie interdisciplinaritate, conexiune, disciplină curriculară, interdisciplinarity, conection, curricular discipline |
||||||
|