Articolul precedent |
Articolul urmator |
492 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-27 16:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147:51+37.046.12 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
Matematică (1657) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (250) |
SM ISO690:2012 HAJDEU, Mihaela. Evaluarea competenței matematice prin prisma evaluărilor naționale și internaționale PISA. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 1, pp. 293-299. ISBN 978-9975-76-361-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147:51+37.046.12 | ||||||
Pag. 293-299 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol sunt cercetații unii itemi propuși pentru evaluarea competenței matematice din perspectiva evaluării internaționale PISA 2018 și a evaluării naționale de absolvire a învățământului gimnazial. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare naţională, evaluare internaţională, competență matematică, teste docimologice, greșeli tipice, national assessment, international assessment, mathematical competence, docimological tests, typical mistakes |
||||||
|