Educație matematică prin probleme nonstandard
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
782 38
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-21 23:05
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.851 (77)
Educație (14076)
SM ISO690:2012
HARITON, Andrei, CALMUŢCHI, Laurenţiu, ŢÎBREA, Laurenţiu. Educație matematică prin probleme nonstandard. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 1, pp. 300-305. ISBN 978-9975-76-361-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1, 2020
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021

Educație matematică prin probleme nonstandard

CZU: 372.851

Pag. 300-305

Hariton Andrei1, Calmuţchi Laurenţiu1, Ţîbrea Laurenţiu2
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Inspectoratul Şcolar Judeţean, Vrancea
 
Disponibil în IBN: 20 noiembrie 2020


Rezumat

Problemele non-standard sau insight sunt considerate astfel de probleme, pentru care în școala de matematică nu sunt descrise reguli generale, anumite proceduri sau metode de rezolvare a acestora, care ar putea determina fără echivoc o metodologie pentru determinarea modului de rezolvare a acestora, precum și realizarea fiecărei etape logice a algoritmului lor de rezolvare.

Non-standard or insight problems are considered such problems, for which in the school of mathematics are not described general rules, certain procedures or methods of solving them, which could unequivocally determine a methodology for determining the way to solve them, as well as the realization of each logical step of their solving algorithm.

Cuvinte-cheie
probleme non-standard, educație matematică, motivaţie, creativitate, inventivitate,

nonstandard problems, mathematics education, motivation, initiative, creativity, inventiveness