Posibilitățile educației literar-artistice privind formarea orientărilor valorice la preadolescenți
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
448 3
Ultima descărcare din IBN:
2021-01-28 10:09
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.036 (246)
Educație (14334)
SM ISO690:2012
BADURA, Ana, OVCERENCO, Nadejda. Posibilitățile educației literar-artistice privind formarea orientărilor valorice la preadolescenți. In: Materialele conferinţei ştiinţifice a studenţilor, 13-14 mai 2020, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, Ediția 69, pp. 21-24. ISBN 978-9975-76-309-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele conferinţei ştiinţifice a studenţilor
Ediția 69, 2020
Conferința "Conferinţa ştiinţifică a studenţilor"
Chişinău, Moldova, 13-14 mai 2020

Posibilitățile educației literar-artistice privind formarea orientărilor valorice la preadolescenți

CZU: 37.036

Pag. 21-24

Badura Ana, Ovcerenco Nadejda
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 13 noiembrie 2020


Rezumat

Valoarea de bază a educației literar artistice este şi rămâne formarea cititorului orientat axiologic în literatura de orice gen prin o scară valorică proprie cu atitudini şi competenţe de integrare socială, culturală adecvată.

The basic value of literary and artistic education is and remains the formation of the axiologically oriented reader in literature of any kind through its own value scale with attitudes and skills of adequate social and cultural integration.

Cuvinte-cheie
educația literar artistică, orientare valorică, preadolescent,

literary artistic education, value orientation, preadolescent