Articolul precedent |
Articolul urmator |
448 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-01-28 10:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.036 (246) |
Educație (14334) |
SM ISO690:2012 BADURA, Ana, OVCERENCO, Nadejda. Posibilitățile educației literar-artistice privind formarea orientărilor valorice la preadolescenți. In: Materialele conferinţei ştiinţifice a studenţilor, 13-14 mai 2020, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, Ediția 69, pp. 21-24. ISBN 978-9975-76-309-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele conferinţei ştiinţifice a studenţilor Ediția 69, 2020 |
||||||
Conferința "Conferinţa ştiinţifică a studenţilor" Chişinău, Moldova, 13-14 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.036 | ||||||
Pag. 21-24 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Valoarea de bază a educației literar artistice este şi rămâne formarea cititorului orientat axiologic în literatura de orice gen prin o scară valorică proprie cu atitudini şi competenţe de integrare socială, culturală adecvată. |
||||||
Cuvinte-cheie educația literar artistică, orientare valorică, preadolescent, literary artistic education, value orientation, preadolescent |
||||||
|