Influența factorilor perturbatori asupra activității de învățare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
517 30
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 20:20
SM ISO690:2012
VRABIE, Silvia. Influența factorilor perturbatori asupra activității de învățare. In: Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice, 20 decembrie 2018, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din C, 2018, pp. 107-112. ISBN 978-9975-88-056-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice 2018
Conferința "Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice"
Cahul, Moldova, 20 decembrie 2018

Influența factorilor perturbatori asupra activității de învățare


Pag. 107-112

Vrabie Silvia
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 8 noiembrie 2020


Rezumat

Everyone through their learning activity tends to form their intellectual capacity, with individual and social significance. Also, experts argue that disturbing factors in learning will have to become more and more a central problem of the school as the demands of the economy are growing and more prominent.