Articolul precedent |
Articolul urmator |
517 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 20:20 |
SM ISO690:2012 VRABIE, Silvia. Influența factorilor perturbatori asupra activității de învățare. In: Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice, 20 decembrie 2018, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din C, 2018, pp. 107-112. ISBN 978-9975-88-056-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice 2018 | ||||||
Conferința "Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice" Cahul, Moldova, 20 decembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 107-112 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Everyone through their learning activity tends to form their intellectual capacity, with individual and social significance. Also, experts argue that disturbing factors in learning will have to become more and more a central problem of the school as the demands of the economy are growing and more prominent. |
||||||
|