Articolul precedent |
Articolul urmator |
1469 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-12 02:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[659.4:324](478)"18" (1) |
Publicitate. Informare. Relații cu publicul (389) |
Alegeri. Plebicist. Referendum. Campanie electorală. Corupție electorală. Vicierea alegerilor. Rezultatele alegerilor (119) |
SM ISO690:2012 CHIVERI, Diana. Tehnologii de creare a imaginii și PR în campania electorală privind alegerile locale din 20 octombrie 2019 (Cazul mun. Chișinău). In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Ştiinţe juridice. Științe sociale, 26 septembrie 2020, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2020, SJ, SS, pp. 259-262. ISBN 978-9975-152-40-2. ISSN 1857-3665. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SJ, SS, 2020 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Ştiinţe juridice. Ştiinţe sociale" Chișinău, Moldova, 26 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: [659.4:324](478)"18" | ||||||
Pag. 259-262 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Public relations has become an important tool for promoting the political image. The research of political PR in electoral campaigns in the Republic of Moldova consists in transposing the historical evolution of image creation technologies, starting with the first local election campaigns and ending with the most recent, in 2019. The goal of research consists in studying the specifics of image creation and promotion techniques in local election campaigns from Chisinau. |
||||||
|