Tehnologii de creare a imaginii și PR în campania electorală privind alegerile locale din 20 octombrie 2019 (Cazul mun. Chișinău)
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1469 28
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-12 02:05
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[659.4:324](478)"18" (1)
Publicitate. Informare. Relații cu publicul (389)
Alegeri. Plebicist. Referendum. Campanie electorală. Corupție electorală. Vicierea alegerilor. Rezultatele alegerilor (119)
SM ISO690:2012
CHIVERI, Diana. Tehnologii de creare a imaginii și PR în campania electorală privind alegerile locale din 20 octombrie 2019 (Cazul mun. Chișinău). In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Ştiinţe juridice. Științe sociale, 26 septembrie 2020, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2020, SJ, SS, pp. 259-262. ISBN 978-9975-152-40-2. ISSN 1857-3665.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova
SJ, SS, 2020
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Ştiinţe juridice. Ştiinţe sociale"
Chișinău, Moldova, 26 septembrie 2020

Tehnologii de creare a imaginii și PR în campania electorală privind alegerile locale din 20 octombrie 2019 (Cazul mun. Chișinău)

CZU: [659.4:324](478)"18"

Pag. 259-262

Chiveri Diana
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 27 octombrie 2020


Rezumat

Public relations has become an important tool for promoting the political image. The research of political PR in electoral campaigns in the Republic of Moldova consists in transposing the historical evolution of image creation technologies, starting with the first local election campaigns and ending with the most recent, in 2019. The goal of research consists in studying the specifics of image creation and promotion techniques in local election campaigns from Chisinau.