Articolul precedent |
Articolul urmator |
355 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-03-07 10:47 |
SM ISO690:2012 PALII, Rusanda. Textul ca motivație de dezvoltare a vorbirii în cadrul lecției de limbă germană, ca limbă străină. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe umanistice. Științe sociale, 26 septembrie 2020, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2020, SU, SS, pp. 105-108. ISBN 978-9975-152-38-9. ISSN 1857-3665. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SU, SS, 2020 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe umanistice. Științe sociale" Chișinău, Moldova, 26 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
JEL: 811.112.2'243 | ||||||
Pag. 105-108 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article analyzes the text from a linguistic and didactic perspective as well as the stages of working with the text within the German language lesson, as a foreign language. The development of communication skills in the German language lesson is possible through text and work based on it. The development speaking skills is successful when the text is chosen correctly and the tasks based on it are logically selected and programmed. |
||||||
|