Textul ca motivație de dezvoltare a vorbirii în cadrul lecției de limbă germană, ca limbă străină
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
355 2
Ultima descărcare din IBN:
2022-03-07 10:47
SM ISO690:2012
PALII, Rusanda. Textul ca motivație de dezvoltare a vorbirii în cadrul lecției de limbă germană, ca limbă străină. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe umanistice. Științe sociale, 26 septembrie 2020, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2020, SU, SS, pp. 105-108. ISBN 978-9975-152-38-9. ISSN 1857-3665.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova
SU, SS, 2020
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe umanistice. Științe sociale"
Chișinău, Moldova, 26 septembrie 2020

Textul ca motivație de dezvoltare a vorbirii în cadrul lecției de limbă germană, ca limbă străină

JEL: 811.112.2'243

Pag. 105-108

Palii Rusanda
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 20 octombrie 2020


Rezumat

The article analyzes the text from a linguistic and didactic perspective as well as the stages of working with the text within the German language lesson, as a foreign language. The development of communication skills in the German language lesson is possible through text and work based on it. The development speaking skills is successful when the text is chosen correctly and the tasks based on it are logically selected and programmed.