Aplicarea tehnologiilor informaţionale la orele de istorie şi educaţie civică
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
717 9
Ultima descărcare din IBN:
2023-01-21 22:15
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
004:[94+37.017] (1)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
Istoria generală (525)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
BARBĂROȘ, Claudia. Aplicarea tehnologiilor informaţionale la orele de istorie şi educaţie civică. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 2-3(120-121), pp. 82-84. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3931085
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2-3(120-121) / 2020 / ISSN 1810-6455

Aplicarea tehnologiilor informaţionale la orele de istorie şi educaţie civică

Application of Information Technologies in History and Civic Education Classes

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3931085
CZU: 004:[94+37.017]

Pag. 82-84

Barbăroș Claudia
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 23 iulie 2020


Rezumat

Secolul al XXI-lea este unul al digitalizării globale, ce înaintează procesului instructiv cerinţe tot mai mari în direcţia optimizării. Politicile educaţionale din ultimii ani sunt orientate spre formarea şi dezvoltarea competenţelor digitale, atât la cadrele didactice, cât şi la elevi. Articolul relatează despre instruirea online şi tehnologiile digitale pe care le implementăm la clasă, în concordanţă cu teoria constructivistă, orientându-l pe elev să se autoinstruiască, să înveţe în mod autonom, ghidat şi monitorizat de către profesor.

The 21st century is one of global digitization, which is advancing more and more requirements in the direction of optimization. The educational policies of the last years are oriented towards the formation and development of digital competences, both for teachers and students. The article is an attempt to report on online training and other technologies, which we implement in professional practice, in accordance with constructivist theory, which guides the student to self-instruct, to learn autonomously, guided and monitored by professor.

Cuvinte-cheie
tehnologii informaţionale, competenţe digitale, constructivism, politici educaţionale, cadre didactice, elevi, instruire online,

information technologies, Digital skills, constructivism, Educational policies, teachers, students, online training