Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
717 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-01-21 22:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
004:[94+37.017] (1) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
Istoria generală (525) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 BARBĂROȘ, Claudia. Aplicarea tehnologiilor informaţionale la orele de istorie şi educaţie civică. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 2-3(120-121), pp. 82-84. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3931085 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2-3(120-121) / 2020 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3931085 | ||||||
CZU: 004:[94+37.017] | ||||||
Pag. 82-84 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Secolul al XXI-lea este unul al digitalizării globale, ce înaintează procesului instructiv cerinţe tot mai mari în direcţia optimizării. Politicile educaţionale din ultimii ani sunt orientate spre formarea şi dezvoltarea competenţelor digitale, atât la cadrele didactice, cât şi la elevi. Articolul relatează despre instruirea online şi tehnologiile digitale pe care le implementăm la clasă, în concordanţă cu teoria constructivistă, orientându-l pe elev să se autoinstruiască, să înveţe în mod autonom, ghidat şi monitorizat de către profesor. |
||||||
Cuvinte-cheie tehnologii informaţionale, competenţe digitale, constructivism, politici educaţionale, cadre didactice, elevi, instruire online, information technologies, Digital skills, constructivism, Educational policies, teachers, students, online training |
||||||
|