Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
765 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 15:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.7 (843) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (790) |
SM ISO690:2012 CUŢITARU, Natalia. Dialogul intercultural și provocările identității. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 2-3(120-121), pp. 35-38. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3931113 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2-3(120-121) / 2020 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3931113 | ||||||
CZU: 316.7 | ||||||
Pag. 35-38 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol ne-am propus să dezvoltăm înțelegerea unor concepte ce țin de comunicarea interculturală, argumentând, în același timp, importanța asumării acestor concepte-reper în formarea abilităților interculturale în vederea asigurării dialogului intercultural. Având-o în bagajul său de competențe și pe cea interculturală, educatul va fi în stare să facă față provocărilor diversității. |
||||||
Cuvinte-cheie cultură, limbaj, comunicare interculturală, dialog intercultural, diferenţe culturale, culture, language, intercultural communication, intercultural dialogue, cultural differences |
||||||
|