Dialogul intercultural și provocările identității
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
765 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-21 15:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
316.7 (843)
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (790)
SM ISO690:2012
CUŢITARU, Natalia. Dialogul intercultural și provocările identității. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 2-3(120-121), pp. 35-38. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3931113
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2-3(120-121) / 2020 / ISSN 1810-6455

Dialogul intercultural și provocările identității

Intercultural Dialogue and Identity Challenges

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3931113
CZU: 316.7

Pag. 35-38

Cuţitaru Natalia
 
Universitatea de Stat din Comrat
 
 
Disponibil în IBN: 23 iulie 2020


Rezumat

În acest articol ne-am propus să dezvoltăm înțelegerea unor concepte ce țin de comunicarea interculturală, argumentând, în același timp, importanța asumării acestor concepte-reper în formarea abilităților interculturale în vederea asigurării dialogului intercultural. Având-o în bagajul său de competențe și pe cea interculturală, educatul va fi în stare să facă față provocărilor diversității.

In this article we set out to develop the understanding of certain concepts relating to intercultural communication, while arguing at the same time the importance of embracing these landmark concepts in the formation of intercultural competence in order to ensure intercultural dialogue. Only when in possession of intercultural competence will the student be able to face the challenges of diversity.

Cuvinte-cheie
cultură, limbaj, comunicare interculturală, dialog intercultural, diferenţe culturale,

culture, language, intercultural communication, intercultural dialogue, cultural differences