Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-24 09:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.3:371.124:796 (1) |
Educație (14877) |
Divertisment. Jocuri. Sport (1735) |
![]() ARSENE, Igor. Importanţa lecţiei şi rolul profesorului de educaţie fizică în şcoală. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2019, nr. 2(10), pp. 7-14. ISSN 2345-1866. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice” | ||||||
Numărul 2(10) / 2019 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.3:371.124:796 | ||||||
Pag. 7-14 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În acest sens, acest articol încearcă să reamintească care ar trebui să fie disciplina educației fizice școlare și importanța profesorului în demersul său de a îndeplini sarcinile și obiectivele fundamentale ale disciplinei - realizarea modelului de absolvire și, nu în ultimul rând. , semnalul că aceste lucruri ar trebui tratate mai serios și mai responsabil de toți actorii implicați în educație. Educația fizică contribuie la formarea unui tânăr capabil, sănătos și puternic, pentru integrarea în societatea modernă. Sănătatea, dezvoltarea fizică armonioasă sunt condiții importante pentru calitățile, abilitățile și caracteristicile copiilor. |
||||||
Cuvinte-cheie educație fizică, şcoală, elevi, abilități și abilități, condiţie fizică, mişcare, physical education, school, pupils, skills and abilities, physical condition, movement |
||||||
|