Oportunități și bariere privind marketingul și logistica din Republica Moldova în contextul integrării în UE
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
638 21
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-23 14:22
SM ISO690:2012
ANTOCI, Natalia. Oportunități și bariere privind marketingul și logistica din Republica Moldova în contextul integrării în UE. In: Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale, 1-2 noiembrie 2019, Chisinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2019, p. 36. ISBN 978-9975-142-57-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale 2019
Conferința "Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale"
Chisinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2019

Oportunități și bariere privind marketingul și logistica din Republica Moldova în contextul integrării în UE


Pag. 36-36

Antoci Natalia
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 8 aprilie 2020


Rezumat

Moldova's transition to a market economic system has brought a number of changes in the structure of economic, social and political life of the country. After these changes, Moldova assimilated new directions for improving the marketing and logistics concept. Although, there are barriers to implement these two areas in our country, there are favorable conditions for doing so. This article involves the situation of marketing and logistics in our country and propose new solutions for its improvement, in the context of EU accession.

Cuvinte-cheie
marketing, logistics, Implementation, obstacles, opportunities, integration in UE accession