Articolul precedent |
Articolul urmator |
638 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-23 14:22 |
SM ISO690:2012 ANTOCI, Natalia. Oportunități și bariere privind marketingul și logistica din Republica Moldova în contextul integrării în UE. In: Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale, 1-2 noiembrie 2019, Chisinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2019, p. 36. ISBN 978-9975-142-57-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale 2019 | ||||||
Conferința "Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale" Chisinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 36-36 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Moldova's transition to a market economic system has brought a number of changes in the structure of economic, social and political life of the country. After these changes, Moldova assimilated new directions for improving the marketing and logistics concept. Although, there are barriers to implement these two areas in our country, there are favorable conditions for doing so. This article involves the situation of marketing and logistics in our country and propose new solutions for its improvement, in the context of EU accession. |
||||||
Cuvinte-cheie marketing, logistics, Implementation, obstacles, opportunities, integration in UE accession |
||||||
|