Afișare rezultate
Utilizarea instrumentelor de merchandising în crearea imaginii farmaciei |
Solomatin Ala |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Vol.1. 2017. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-893-2. |
Disponibil online 20 April, 2018. Descarcări-24. Vizualizări-679 |
Merchandisingul – instrument eficient de promovare a vânzărilor în cadrul magazinului Terranova |
Solomatin Ala, Ciubotaru Nelly |
Strategii și politici de management în economia contemporană |
Ediţia 7. 2022. Chişinău. e-ISBN 978-9975-147-65-1. |
Disponibil online 5 February, 2023. Descarcări-21. Vizualizări-290 |
Analiza comparativă a activităților de merchandising în magazinele Kaufland și Linella |
Tanasova Nina, Doni Cristina, Solomatin Ala |
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători |
Ediţia 18. 2020. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-975-5.. |
Disponibil online 3 August, 2020. Descarcări-76. Vizualizări-543 |
1-3 of 3