Afișare rezultate |
Afisarea articolelor 1-4(4) pentru cuvîntul-cheie "image promotion"
Реклама и PR-технологии в формировании и продвижении имиджа регионов России |
Burniasheva Liudmila |
Ştiinţă, educaţie, cultură |
Vol.1. 2022. Comrat, Republica Moldova. ISBN 978-9975-83-176-5; 978-9975-83-177-2. |
Disponibil online 28 March, 2022. Descarcări-3. Vizualizări-284 |
Particularities of the place branding of the european countries |
Percinschi Olga1, Egorov Igor2, Diacova Olga3 |
1 Academy of Economic Studies of Moldova, 2 National Academy of Science of Ukraine, |
Economie şi Sociologie |
Nr. 1 / 2016 / ISSN 1857-4130 |
Disponibil online 27 June, 2016. Descarcări-6. Vizualizări-1587 |
Promovarea imaginii Republicii Moldova ca destinație turistică vitivinicolă |
Onța Elena |
Teoria și practica administrării publice |
2021. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-3492-6-0. |
Disponibil online 15 November, 2021. Descarcări-5. Vizualizări-353 |
Conferințele zonale – modalități de promovare,comunicare și formare a bibliotecarilor |
Corghenci Ludmila, Povestca Lilia |
Magazin bibliologic |
Nr. 1-2 / 2019 / ISSN 1857-1476 |
Disponibil online 13 September, 2019. Descarcări-4. Vizualizări-586 |
1-4 of 4