IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-5(5) pentru cuvîntul-cheie "conceptual map"
Evaluarea formativă a rezultatelor învățării prin aplicarea Hărții Conceptuale
Fiodorciuc Daniela12
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Ediția a 3-a. 2023. Chişinău. ISBN 978-9975-46-813-8.
Disponibil online 8 December, 2023. Descarcări-5. Vizualizări-108
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Metode alternative de evaluare
, Busuioc Aliona
Lumina verbului matern
2019. . .
Disponibil online 19 March, 2020. Descarcări-120. Vizualizări-944
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Metode şi tehnici de stimulare a învăţării creative prin lecţiile de fizică
Cuşniriuc Marina
Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică
Ediția 4. 2014. Bălți, Republica Moldova. ISBN 978-9975-50-136-1.
Disponibil online 27 March, 2020. Descarcări-9. Vizualizări-563
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pedagogia educației steam pentru predarea – învățarea științelor reale în învățământul preuniversitar
12
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Ediția a 2-a. 2022. Chişinău. ISBN 978-9975-76-411-7.
Disponibil online 23 November, 2022. Descarcări-17. Vizualizări-412
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Harta conceptuală – metodă interactivă de evaluare la limba și literatura română în ciclul primar
Marin Alina Marilena
Univers Pedagogic
Nr. 2(78) / 2023 / ISSN 1811-5470
Disponibil online 24 November, 2023. Descarcări-0. Vizualizări-127
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5