IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-5(5) pentru cuvîntul-cheie "conținut educațional"
Proiectarea conţinutului educaţional cu utilizarea TIC
Maxian Pavel
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 1(119) / 2020 / ISSN 1810-6455
Disponibil online 9 March, 2020. Descarcări-25. Vizualizări-771
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Caracteristici şi criterii de calitate a unui conţinut didactic de tip e-learning
Cucoş Constantin
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 1(119) / 2020 / ISSN 1810-6455
Disponibil online 9 March, 2020. Descarcări-50. Vizualizări-832
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Educația pentru carieră, conținut al educației de-a lungul vieții
Dandara Otilia12
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 4-5(110-111) / 2018 / ISSN 1810-6455
Disponibil online 16 September, 2019. Descarcări-34. Vizualizări-708
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Interdisciplinary view on the theory and methods of music pedagogy
Kindratiuk Bohdan
Vasyl Stefanyk Precarpathian National University
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică
Nr. 1(36) / 2020 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831
Disponibil online 19 August, 2020. Descarcări-2. Vizualizări-509
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Criterii de evaluare a competențelor profesionale ale studenților în cadrul modulului „Fiziologia umană şi a activităţii motrice”
Gîrlea Natalia
Ştiinţa Culturii Fizice
Nr. 36(2) / 2020 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438
Disponibil online 14 September, 2021. Descarcări-3. Vizualizări-258
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5