Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
823 49 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-08 19:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (480) |
Organizarea instruirii (530) |
SM ISO690:2012 CUCOŞ, Constantin. Caracteristici şi criterii de calitate a unui conţinut didactic de tip e-learning. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 1(119), pp. 2-9. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3695301 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(119) / 2020 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3695301 | ||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 2-9 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul se focalizează pe evidenţierea unor criterii de pertinenţă şi de calitate a conţinuturilor livrate prin intermediul mediului virtual, inclusiv a celor care se transmit prin dispozitivele de formare de tip e-learning. Trecem în revistă o serie de standarde de calitate, pornind de la experienţa învăţării virtuale, aflată în curs de derulare şi expansiune, dar şi prin preluarea unor criterii tradiţionale, care se dovedesc a fi valabile şi în învăţarea mediată de calculator. Aceste criterii devin necesare atât pentru cei care generează şi propun astfel de conţinuturi, cât şi pentru beneficiari, pentru a le permite să aleagă în cunoştinţă de cauză cele mai bune cursuri dintre cele propuse online. |
||||||
Cuvinte-cheie cheie: e-learning, conținut educațional, curriculum, didacticizare, evaluare, e-learning, didactic contents, curriculum, didacticization, assessment |
||||||
|