Caracteristici şi criterii de calitate a unui conţinut didactic de tip e-learning
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
823 49
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-08 19:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091 (480)
Organizarea instruirii (530)
SM ISO690:2012
CUCOŞ, Constantin. Caracteristici şi criterii de calitate a unui conţinut didactic de tip e-learning. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 1(119), pp. 2-9. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3695301
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(119) / 2020 / ISSN 1810-6455

Caracteristici şi criterii de calitate a unui conţinut didactic de tip e-learning

Features and Quality Criteria for E-learning Didactic Content)

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3695301
CZU: 37.091

Pag. 2-9

Cucoş Constantin
 
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza", Iaşi
 
 
Disponibil în IBN: 9 martie 2020


Rezumat

Articolul se focalizează pe evidenţierea unor criterii de pertinenţă şi de calitate a conţinuturilor livrate prin intermediul mediului virtual, inclusiv a celor care se transmit prin dispozitivele de formare de tip e-learning. Trecem în revistă o serie de standarde de calitate, pornind de la experienţa învăţării virtuale, aflată în curs de derulare şi expansiune, dar şi prin preluarea unor criterii tradiţionale, care se dovedesc a fi valabile şi în învăţarea mediată de calculator. Aceste criterii devin necesare atât pentru cei care generează şi propun astfel de conţinuturi, cât şi pentru beneficiari, pentru a le permite să aleagă în cunoştinţă de cauză cele mai bune cursuri dintre cele propuse online.

The article highlights a number of pertinence and quality criteria for content presented through a virtual medium, including that which is distributed via e-learning training devices. We review a set of quality standards based on the virtual learning experience, which is currently being developed and expanded, but also based on certain traditional criteria that prove to be equally valuable in computer-assisted learning. These criteria become necessary both for those who generate and suggest such content and for potential learners, who may thus be equipped to choose the best courses offered online.

Cuvinte-cheie
cheie: e-learning, conținut educațional, curriculum, didacticizare, evaluare,

e-learning, didactic contents, curriculum, didacticization, assessment