IBN
  



  














    
  


  
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-7(7) pentru cuvîntul-cheie "clasa inversată"
O nouă abordare a lecțiilor de fizică
Truță Valentina
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă
Ediția 9, Vol.2. 2022. Chişinău. ISBN 978-9975-76-389-9.
Disponibil online 28 March, 2022. Descarcări-13. Vizualizări-341
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Metodologia utilizării metodei microînvățării (microlearning) în învățământul mixt (blended learning)
Cabac Valeriu1, Negara Corina1, Cabac Ghenadie1, Skutnițki Olesea1, Bilic Elena2
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 2(13) / 2018 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636
Disponibil online 27 December, 2018. Descarcări-59. Vizualizări-965
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Inovatia pedagogica prin experienta clasei „inversate” în motivatia elevilor
Baciu Svetlana
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences
Ediția 8. 2017. Chişinău, 2018. ISBN 978-9975-3168-9-7.
Disponibil online 24 February, 2020. Descarcări-41. Vizualizări-792
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Flipped classroom: an effective approach for developing and assessing informatics competencies
Guțu Maria
Technical University of Moldova
Journal of Social Sciences
Nr. 4 / 2022 / ISSN 2587-3490 /ISSNe 2587-3504
Disponibil online 18 January, 2023. Descarcări-5. Vizualizări-247
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Comment faire progresser la pratique pedagogique?
Ungureanu Ludmila
Université Technique de Moldavie
Journal of Social Sciences
Nr. 2 / 2021 / ISSN 2587-3490 /ISSNe 2587-3504
Disponibil online 31 May, 2021. Descarcări-2. Vizualizări-684
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aspecte metodologice ale modelului de învățare „clasa inversată”
Garbuz Daniela
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4. 2022. Chişinău. ISBN 978-9975-76-382-0..
Disponibil online 5 April, 2022. Descarcări-12. Vizualizări-368
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De la Flipped Classroom spre Flipped Learning: o evoluție conceptuală iminentă în contextul pandemic
Botnari Doina
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 1(131) / 2022 / ISSN 1810-6455
Disponibil online 2 March, 2022. Descarcări-6. Vizualizări-262
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-7 of 7