Afiliat la Academia de Muzică, Teatru şi Arte Plastice
Numele scenic și marca muzicală protejată: analiza brandingului muzical din Republica Moldova |
Badicu Iurie |
CULTURA ȘI ARTA: cercetare, valorificare, promovare |
2023. Chişinău. . 177-184. |
Disponibil online 26 June, 2023 |
The dilemma of music industry development: external factors and internal trends |
Badicu Iurie |
Journal of Social Sciences |
Vol. 5, Nr. 3 / 2022 / ISSN 2587-3490 / ISSNe 2587-3504 |
Disponibil online 17 October, 2022 |
Pseudonimul și marca comercială protejată: analiza brandingului muzical din Republica Moldova |
Badicu Iurie |
CULTURA ȘI ARTA: cercetare, valorificare, promovare |
2022. Chişinău. . 6-6. |
Disponibil online 4 January, 2023 |
Analiza swot – instrument relevant în perfecționarea industriei muzicale |
Badicu Iurie |
Provocările contabilităţii în viziunea tinerilor cercetători |
Ediția a 6-a. 2022. Chişinău. . 132-137. |
Disponibil online 6 February, 2023 |
Industria muzicală globală: teoria verigilor slabe |
Badicu Iurie |
Învățământul artistic – dimensiuni culturale |
2022. Chișinău, Republica Moldova. "Notograf Prim" SRL. 195-201. |
Disponibil online 16 May, 2022 |
Aspecte culturologice ale funcționării și dezvoltării industriei muzicale globale |
Badicu Iurie |
Învățământul artistic – dimensiuni culturaleTezele comunicărilor |
2022. Chișinău, Republica Moldova. Academia de Muzică, Teatru și Arte Plastice. 117-119. |
Disponibil online 9 March, 2023 |
Concepte și teorii despre industria muzicală: analiza abordărilor socio-culturologice |
Badicu Iurie |
Învățământul artistic – dimensiuni culturale |
Vol.2. 2021. Chișinău, Republica Moldova. Academia de Muzică, Teatru și Arte Plastice. 76-77. |
Disponibil online 24 September, 2021 |
1-11 of 11