IBN
  



  














    
  


  
Închide

Afiliat la Universitatea Tehnică a Moldovei

2014 - 3

Necesitatea implimentării principiilor marketingului strategic în Republica Moldova
Gangan Andrei
Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor consacrată celei de-a 50-a Aniversări a U.T.M.
Vol.3. 2014. Chișinău, Republica Moldova. Tehnica-UTM. 509-510.
Disponibil online 2 June, 2023
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Consumatorul – riscul de confuzie şi asociere
Capbătut Victoria , Gangan Andrei
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor
Vol.3. 2014. Chișinău, Republica Moldova. Editura “Tehnica-UTM”. 334-335.
Disponibil online 2 July, 2023
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cultura – ca factor ce determină consumul
Gangan Andrei
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor
Vol.3. 2014. Chișinău, Republica Moldova. Editura “Tehnica-UTM”. 336-337.
Disponibil online 2 July, 2023
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-3 of 3