IBN
  



  














    
  


  
Închide

Afiliat la Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău

2018 - 2

Competențe emoționale necesare pentru eficientizarea activității profesionale a educatorilor
Ţurcan-Balțat Lilia , Cimbriciuc Alina
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 2-a. 2018. Bălți. Tipografia din Bălţi. 427-430.
Disponibil online 13 February, 2021
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Promovarea culturii toleranței într-o societate multiculturală
Ţurcan-Balțat Lilia
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 2-a. 2018. Bălți. Tipografia din Bălţi. 430-433.
Disponibil online 13 February, 2021
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2016 - 2

Aplanarea conflictelor în cuplu prin sporirea toleranţei comunicative
Ţurcan-Balțat Lilia , Babenco Cristina
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 2. 2016. Bălți, Republica Moldova. Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi. 259-262.
Disponibil online 21 June, 2021
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Arhitectura socioprofesională a toleranței pedagogice
Ţurcan-Balțat Lilia
Artă şi Educaţie Artistică
Nr. 2(28) / 2016 / ISSN 1857-0445
Disponibil online 11 January, 2021
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2014 - 1

Pedagogical tolerance – indicator of the teachers` professionalism
Ţurcan-Balțat Lilia
Identities in Globalisation. Intercultural Perspectives Education Sciences
Ediția a 1-a, Edus.. 2014. Tîrgu Mureş, România. The Alpha Institute for Multicultural Studies. 261-267.
Disponibil online 15 September, 2021
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5