IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-2(2) pentru cuvîntul-cheie "Brand management"
Using of the modern promotion methods of moldavian wineries brands: status and challenges
Ghenova Svetlana
Comrat State University
Ştiinţă, educaţie, cultură
Vol.2. 2017. Comrat. ISBN 978-9975-83-057-7.
Disponibil online 19 December, 2018. Descarcări-11. Vizualizări-733
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Patrimoniul arhitectural vitivinicol – factor pozitiv de influenţă asupra vizibilităţii întreprinderilor din domeniu pe piețele de desfacere
Trifan Aurelia
Studii culturale
Editia 2, Vol.2. 2021. Chişinău. ISBN 978-9975-52-213-7.
Disponibil online 3 February, 2022. Descarcări-8. Vizualizări-303
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-2 of 2