IBN
  



  














    
  


  
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-5(5) pentru cuvîntul-cheie "profil psihologic"
Perspective psihologice privind profilul psihologic al deţinutului
Curea Ion
Current Affairs and Perspectives in Psychological Research
2018. Chișinău, Republic of Moldova. .
Disponibil online 4 June, 2019. Descarcări-10. Vizualizări-642
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Perspective psihologice privind profilul psihologic al deținutului
Curea Ion
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 9(119) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025
Disponibil online 27 November, 2018. Descarcări-122. Vizualizări-1470
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Spaţiul virtual – mediu de conturare a profilului psihologic al adolescentului utilizator online
Morozan Olga
Univers Pedagogic
Nr. 4(40) / 2013 / ISSN 1811-5470
Disponibil online 15 January, 2014. Descarcări-118. Vizualizări-1466
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Particularitățile psihologice și comportamentale ale copiilor străzii
Diţa Maria1, Vîrlan Maria2
Vector European
Nr. 1 / 2019 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X
Disponibil online 12 June, 2019. Descarcări-94. Vizualizări-944
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Profilul psihologic al candidatului pentru angajarea în M.A.I…
Olaru Lenuța1, Anton Vica2
Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației
Vol.10, Partea II. 2023. Cahul. ISSN 2587-3563.
Disponibil online 12 September, 2023. Descarcări-6. Vizualizări-173
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5