IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-5(5) pentru cuvîntul-cheie "enseignant"
Utilizarea tehnologiilor informaționale și de comunicare în procesul de predare-învățare la orele de limbă străină
Covalciuc (Ciornea) Lucia12
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor
Volumul II. 2020. Bălți. ISBN 978-9975-50-256-6.
Disponibil online 28 January, 2021. Descarcări-5. Vizualizări-355
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aspecte metodologice ale programului de formare profesională continuă a cadrelor didactice din învățământul general
Afanas Aliona
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a. 2020. Bălți. ISBN 978-9975-3422-5-4.
Disponibil online 28 December, 2020. Descarcări-46. Vizualizări-515
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Demersul experimental al formării profesionale continue
Afanas Aliona
Univers Pedagogic
Nr. 3(67) / 2020 / ISSN 1811-5470
Disponibil online 16 October, 2020. Descarcări-32. Vizualizări-582
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aspecte teoretico-metodologice ale formării competențelor de comunicare a elevilor la limba străină
Afanas Aliona
Univers Pedagogic
Nr. 3(63) / 2019 / ISSN 1811-5470
Disponibil online 19 November, 2019. Descarcări-10. Vizualizări-696
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Les élèments de nouveautédans le curriculum de lanqueétrangère (LÉ)
Afanas Aliona
Univers Pedagogic
Nr. 4(64) / 2019 / ISSN 1811-5470
Disponibil online 11 January, 2020. Descarcări-7. Vizualizări-585
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5