Aspecte teoretico-metodologice ale formării competențelor de comunicare a elevilor la limba străină
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
694 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-12 21:04
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.015:811 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2011)
Limbi (3224)
SM ISO690:2012
AFANAS, Aliona. Aspecte teoretico-metodologice ale formării competențelor de comunicare a elevilor la limba străină. In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 3(63), pp. 9-13. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3519795
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3(63) / 2019 / ISSN 1811-5470

Aspecte teoretico-metodologice ale formării competențelor de comunicare a elevilor la limba străină

Aspects théoriques et méthodologiques de la formation des compétences de communication des éleves en langue étrangere

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3519795
CZU: 373.015:811

Pag. 9-13

Afanas Aliona
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 19 noiembrie 2019


Rezumat

Le développement du curriculum disciplinaire est basé sur plusieurs documents normatifs nationaux et internationaux, ce qui a rendu nécessaire sa révision. Le curriculum de la discipline la Langue Étrangère est axé sur les compétences et les "inalités, sur le produit ou sur les acquisitions "inales du processus d’enseignement, d’apprentissage et d’évaluation. Ainsi, le curriculum de Langue Étrangère présente un ensemble de compétences corrélées au niveau international. Les compétences spéci"iques du curriculum de la discipline des langues étrangères sont élaborées sur la base du Cadre Européen Commun de Référence pour les Langues: la compétence linguistique, la compétence sociolinguistique, la compétence pragmatique et la co

Curriculumul la limba străină are la bază mai multe documente normative naționale și internaționale, axat pe competențe și "inalități, pe produs sau pe achizițiile "inale ale procesului de predare – învățare - evaluare. Acesta reprezintă un ansamblu de competențe speci"ice, corelate la nivel de țară și elaborate în baza Cadrului European Comun de Referință pentru Limbi: competența lingvistică, competența sociolingvistică, competența pragmatică și competența (pluri/inter)culturală, formate prin unități de învățare și reprezentate pe parcursul școlarității.

Cuvinte-cheie
compétences spéci"iques, élève, enseignant, curriculum, langue étrangère,

competențe specifiice, elev, profesor, curriculum, limbă străină, competenţă lingvistică, competența sociolingvistică, competența pragmatică, competență (pluri/inter)culturală