Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
583 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-18 23:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:811 (16) |
Organizarea instruirii (533) |
Limbi (3229) |
SM ISO690:2012 AFANAS, Aliona. Les élèments de nouveautédans le curriculum de lanqueétrangère (LÉ). In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 4(64), pp. 32-37. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3567626 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4(64) / 2019 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3567626 | ||||||
CZU: 37.091:811 | ||||||
Pag. 32-37 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reflectă problema formării competenţelor speci ice a elevilor în baza Curriculumului la Limba Străină, 2019. Formarea / dezvoltarea competenţelor specifice la limba străină vizează parcurgerea mai multor etape de selecţie şi aplicare a strategiilor didactice la nivel personal, relaţional şi profesional. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţe specifice, elev, profesor, nivel personal, nivel relaţional, nivel profesional, compétences spécifiques, élève, enseignant, niveau personnel, niveau relationnel, niveau professionnel |
||||||
|