IBN
Close
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXZ
ЗСЭ

Despre revistă
Cautare
Domenii ştiinţifice
Anul fondării  2009
Fondatori
Universitatea Valahia din Târgoviste
Tirajul revistei   100
Vizibilitate internațională
Caracteristica articolelor
Limba de publicare
Colegiul de redacţie
Vizibilitatea autorilor

Numărul curent

  Nr. 1 / 2024  (1 din 4)1    
 2024  (1 din 4)1    
Nr. 1 1
 2023  (4 din 4)7    
Nr. 4 1
Nr. 3 2
Nr. 2 3
Nr. 1 1
 2022  (2 din 4)3    
Nr. 3 2
Nr. 2 1
 2021  (2 din 4)2    
Nr. 4 1
Nr. 1 1
 2020  (2 din 4)5    
Nr. 4 2
Nr. 1 3
 2019  (1 din 4)1    
Nr. 3 1
 2018  (3 din 4)4    
Nr. 4 1
Nr. 2 1
Nr. 1 2
 2017  (1 din 4)1    
Nr. 3 1
 2011  (1 din 4)2    
Nr. 3 2
 2010  (1 din 4)2    
Nr. 2 2
imagine

pISSN: 2066-7329
eISSN: 2067-9270
Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala
Romanian Journal for Multidimensional Education

Membrii Colegiului de redacție

NrNumele, prenumele, patronimicGrad/titlu ştiinţific/academicOrganizaţia, ţaraFuncţia (perioada)
1Ciulei Tomiţă Universitatea Valahia din Târgoviste, RomâniaRedactor şef
2Sandu Antonio Universitatea „Ştefan cel Mare”, Suceava, RomâniaRedactor-şef adjunct
3Frunză Ana Centrul de Cercetări Socio-Umane LUMEN, RomâniaRedactor-şef adjunct
4Rus Cristian-Mihail dr.Universitatea "Alexandru Ioan Cuza", Iaşi, RomâniaMembru
5Gorghiu Gabriel Universitatea Valahia din Târgoviste, RomâniaMembru
6Gorghiu Laura Monica Universitatea Valahia din Târgoviste, RomâniaMembru

Publicațiile colegiului de redacție în WoS și/sau Scopus

1Sandu Antonio SANDU, Antonio; . The Social Construction of the Profession of Probation Counsellor: An Analysis of the Instrumental and Institutional Framework. In: Journal of Social Service Research. 2019, pp. 220-240. ISSN 0148-8376 .
În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2010 - 2024
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateDOI
Articole2848831524
Volume18266175
Total46754490

Vizualizări   55

Conţinutul numărului de revistă

Strategies for Stimulating Intrinsic Consciousness in the Training Process 104-113

DOI: 10.18662/rrem/15.2/723

Bîrnaz Nina , Butnari Nadejda , Pascari Rodica
Theoretical Aspects of the Appreciative Intelligence of Teachers in Higher Education 132-145

DOI: 10.18662/rrem/15.2/725

Botezatu Valeria
Adopter Training - An Essential Premise for Successful Adoption 518-531

DOI: 10.18662/rrem/15.2/747

Russu Inga