Conceptul şi impactul activităţii de formare continuă a cadrelor didactice
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
642 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-16 14:19
SM ISO690:2012
CARABET, Natalia. Conceptul şi impactul activităţii de formare continuă a cadrelor didactice. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne : conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 2-a. , pp. 394-399. ISBN 978-9975-48-068-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne
Partea 2-a. , 2014
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne"
Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014

Conceptul şi impactul activităţii de formare continuă a cadrelor didactice


Pag. 394-399

Carabet Natalia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 29 februarie 2020


Rezumat

This article describes the objectives of the training of teachers, the focus is on the objectives of this process, the organization's legal. The article detalizeaza  stages of evolution of teacher training activities.