Articolul precedent |
Articolul urmator |
534 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-15 17:24 |
SM ISO690:2012 ARBUZ-SPATARI, Olimpiada. Abordarea creativităţii artistice în ştiinţele educaţiei şi reflectarea conceptelor în învăţământul artistic. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne : conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 2-a. , pp. 399-403. ISBN 978-9975-48-068-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne Partea 2-a. , 2014 |
||||||
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne" Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 399-403 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The historical study of the evolution of research on creativity brought our concerns view finder fundamental principles of art – creation, creative product (work) and reception; pointed creative human characteristics (artist) and receptor-creator (student artists). In this chapter summarize scientific values disclosed in the first chapter from the perspective of student teachers training and development of creativity, receptor-creators of works of art. |
||||||
|