Abordarea creativităţii artistice în ştiinţele educaţiei şi reflectarea conceptelor în învăţământul artistic
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
534 11
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-15 17:24
SM ISO690:2012
ARBUZ-SPATARI, Olimpiada. Abordarea creativităţii artistice în ştiinţele educaţiei şi reflectarea conceptelor în învăţământul artistic. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne : conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 2-a. , pp. 399-403. ISBN 978-9975-48-068-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne
Partea 2-a. , 2014
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne"
Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014

Abordarea creativităţii artistice în ştiinţele educaţiei şi reflectarea conceptelor în învăţământul artistic


Pag. 399-403

Arbuz-Spatari Olimpiada
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 29 februarie 2020


Rezumat

The historical study of the evolution of research on creativity brought our concerns view finder fundamental principles of art – creation, creative product (work) and reception; pointed creative human characteristics (artist) and receptor-creator (student artists). In this chapter summarize scientific values disclosed in the first chapter from the perspective of student teachers training and development of creativity, receptor-creators of works of art.