Utilizarea instrumentelor de tip web 2.0 pentru predarea interactivă a disciplinelor la specialitățile de turism și geografie
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
1027 45
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-27 18:01
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[372.891+372.8338.48]:004 (1)
Education (14877)
Computer science and technology. Computing. Data processing (4280)
SM ISO690:2012
CUJBĂ, Vadim, SÎRBU, Rodica, CODREA, Lidia. Utilizarea instrumentelor de tip web 2.0 pentru predarea interactivă a disciplinelor la specialitățile de turism și geografie. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica ştiințelor naturii, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 42-46. ISBN 978-9975-76-304-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 2, 2020
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020

Utilizarea instrumentelor de tip web 2.0 pentru predarea interactivă a disciplinelor la specialitățile de turism și geografie

CZU: [372.891+372.8338.48]:004

Pag. 42-46

Cujbă Vadim1, Sîrbu Rodica2, Codrea Lidia1
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Universitatea Agrară de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2020


Rezumat

Dezvoltarea tehnologiilor digitale din ultimele decenii, au generat schimbări profunde atât în societate, cât și în educație. În prezentul articol sunt analizate posibilitățile de valorificare a platformelor educaţionale ca opțiune alternativă metodelor tradiţionale de predare. Prin utilizarea instrumentelor de tip web se urmărește o funcţionalitate sporită şi integrare eficientă a competenţelor digitale în procesul educațional. În conținutul lucrării sunt prezentate câteva exemple de utilizare a unor instrumente web pentru o predare interactivă. Ca finalitate a cercetării a fost elaborată analiza SWOT în scopul aprecierii posibilităților de utilizare a aplicațiilor respective în context educațional.

Cuvinte-cheie
TIC, instrumente web, turism, geografie, metodă de predare-învăţare

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Cujbă, V.V.</dc:creator>
<dc:creator>Sîrbu, R.I.</dc:creator>
<dc:creator>Codrea, L.</dc:creator>
<dc:date>2020</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'><p>Dezvoltarea tehnologiilor digitale din ultimele decenii, au generat schimbări profunde at&acirc;t &icirc;n societate, c&acirc;t și &icirc;n educație. &Icirc;n prezentul articol sunt analizate posibilitățile de valorificare a platformelor educaţionale ca opțiune alternativă metodelor tradiţionale de predare. Prin utilizarea instrumentelor de tip web se urmărește o funcţionalitate sporită şi integrare eficientă a competenţelor digitale &icirc;n procesul educațional. &Icirc;n conținutul lucrării sunt prezentate c&acirc;teva exemple de utilizare a unor instrumente web pentru o predare interactivă. Ca finalitate a cercetării a fost elaborată analiza SWOT &icirc;n scopul aprecierii posibilităților de utilizare a aplicațiilor respective &icirc;n context educațional.</p></dc:description>
<dc:source>Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice (Vol. 2) 42-46</dc:source>
<dc:subject>TIC</dc:subject>
<dc:subject>instrumente web</dc:subject>
<dc:subject>turism</dc:subject>
<dc:subject>geografie</dc:subject>
<dc:subject>metodă de predare-învăţare</dc:subject>
<dc:title>Utilizarea instrumentelor de tip web 2.0 pentru predarea interactivă a disciplinelor la specialitățile de turism și geografie</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>