Utilizarea instrumentelor de tip web 2.0 pentru predarea interactivă a disciplinelor la specialitățile de turism și geografie
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
1026 45
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-27 18:01
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[372.891+372.8338.48]:004 (1)
Education (14877)
Computer science and technology. Computing. Data processing (4280)
SM ISO690:2012
CUJBĂ, Vadim, SÎRBU, Rodica, CODREA, Lidia. Utilizarea instrumentelor de tip web 2.0 pentru predarea interactivă a disciplinelor la specialitățile de turism și geografie. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica ştiințelor naturii, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 42-46. ISBN 978-9975-76-304-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 2, 2020
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020

Utilizarea instrumentelor de tip web 2.0 pentru predarea interactivă a disciplinelor la specialitățile de turism și geografie

CZU: [372.891+372.8338.48]:004

Pag. 42-46

Cujbă Vadim1, Sîrbu Rodica2, Codrea Lidia1
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Universitatea Agrară de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2020


Rezumat

Dezvoltarea tehnologiilor digitale din ultimele decenii, au generat schimbări profunde atât în societate, cât și în educație. În prezentul articol sunt analizate posibilitățile de valorificare a platformelor educaţionale ca opțiune alternativă metodelor tradiţionale de predare. Prin utilizarea instrumentelor de tip web se urmărește o funcţionalitate sporită şi integrare eficientă a competenţelor digitale în procesul educațional. În conținutul lucrării sunt prezentate câteva exemple de utilizare a unor instrumente web pentru o predare interactivă. Ca finalitate a cercetării a fost elaborată analiza SWOT în scopul aprecierii posibilităților de utilizare a aplicațiilor respective în context educațional.

Cuvinte-cheie
TIC, instrumente web, turism, geografie, metodă de predare-învăţare

Cerif XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'>
<cfResPubl>
<cfResPublId>ibn-ResPubl-96658</cfResPublId>
<cfResPublDate>2020</cfResPublDate>
<cfVol>Vol. 2</cfVol>
<cfStartPage>42</cfStartPage>
<cfISBN>978-9975-76-304-2</cfISBN>
<cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/96658</cfURI>
<cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Utilizarea instrumentelor de tip web 2.0 pentru predarea interactivă a disciplinelor la specialitățile de turism și geografie</cfTitle>
<cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>TIC; instrumente web; turism; geografie; metodă de predare-învăţare</cfKeyw>
<cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'><p>Dezvoltarea tehnologiilor digitale din ultimele decenii, au generat schimbări profunde at&acirc;t &icirc;n societate, c&acirc;t și &icirc;n educație. &Icirc;n prezentul articol sunt analizate posibilitățile de valorificare a platformelor educaţionale ca opțiune alternativă metodelor tradiţionale de predare. Prin utilizarea instrumentelor de tip web se urmărește o funcţionalitate sporită şi integrare eficientă a competenţelor digitale &icirc;n procesul educațional. &Icirc;n conținutul lucrării sunt prezentate c&acirc;teva exemple de utilizare a unor instrumente web pentru o predare interactivă. Ca finalitate a cercetării a fost elaborată analiza SWOT &icirc;n scopul aprecierii posibilităților de utilizare a aplicațiilor respective &icirc;n context educațional.</p></cfAbstr>
<cfResPubl_Class>
<cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId>
<cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2020T24:00:00</cfStartDate>
</cfResPubl_Class>
<cfResPubl_Class>
<cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId>
<cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2020T24:00:00</cfStartDate>
</cfResPubl_Class>
<cfPers_ResPubl>
<cfPersId>ibn-person-43550</cfPersId>
<cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId>
<cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2020T24:00:00</cfStartDate>
</cfPers_ResPubl>
<cfPers_ResPubl>
<cfPersId>ibn-person-24282</cfPersId>
<cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId>
<cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2020T24:00:00</cfStartDate>
</cfPers_ResPubl>
<cfPers_ResPubl>
<cfPersId>ibn-person-73111</cfPersId>
<cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId>
<cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2020T24:00:00</cfStartDate>
</cfPers_ResPubl>
</cfResPubl>
<cfPers>
<cfPersId>ibn-Pers-43550</cfPersId>
<cfPersName_Pers>
<cfPersNameId>ibn-PersName-43550-2</cfPersNameId>
<cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId>
<cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2020T24:00:00</cfStartDate>
<cfFamilyNames>Cujbă</cfFamilyNames>
<cfFirstNames>Vadim</cfFirstNames>
</cfPersName_Pers>
</cfPers>
<cfPers>
<cfPersId>ibn-Pers-24282</cfPersId>
<cfPersName_Pers>
<cfPersNameId>ibn-PersName-24282-2</cfPersNameId>
<cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId>
<cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2020T24:00:00</cfStartDate>
<cfFamilyNames>Sîrbu</cfFamilyNames>
<cfFirstNames>Rodica</cfFirstNames>
</cfPersName_Pers>
</cfPers>
<cfPers>
<cfPersId>ibn-Pers-73111</cfPersId>
<cfPersName_Pers>
<cfPersNameId>ibn-PersName-73111-2</cfPersNameId>
<cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId>
<cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2020T24:00:00</cfStartDate>
<cfFamilyNames>Codrea</cfFamilyNames>
<cfFirstNames>Lidia</cfFirstNames>
</cfPersName_Pers>
</cfPers>
</CERIF>