Articolul precedent |
Articolul urmator |
1029 45 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-27 18:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[372.891+372.8338.48]:004 (1) |
Education (14878) |
Computer science and technology. Computing. Data processing (4280) |
SM ISO690:2012 CUJBĂ, Vadim, SÎRBU, Rodica, CODREA, Lidia. Utilizarea instrumentelor de tip web 2.0 pentru predarea interactivă a disciplinelor la specialitățile de turism și geografie. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica ştiințelor naturii, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 42-46. ISBN 978-9975-76-304-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 2, 2020 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: [372.891+372.8338.48]:004 | ||||||
Pag. 42-46 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dezvoltarea tehnologiilor digitale din ultimele decenii, au generat schimbări profunde atât în societate, cât și în educație. În prezentul articol sunt analizate posibilitățile de valorificare a platformelor educaţionale ca opțiune alternativă metodelor tradiţionale de predare. Prin utilizarea instrumentelor de tip web se urmărește o funcţionalitate sporită şi integrare eficientă a competenţelor digitale în procesul educațional. În conținutul lucrării sunt prezentate câteva exemple de utilizare a unor instrumente web pentru o predare interactivă. Ca finalitate a cercetării a fost elaborată analiza SWOT în scopul aprecierii posibilităților de utilizare a aplicațiilor respective în context educațional. |
||||||
Cuvinte-cheie TIC, instrumente web, turism, geografie, metodă de predare-învăţare |
||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-96658</cfResPublId> <cfResPublDate>2020</cfResPublDate> <cfVol>Vol. 2</cfVol> <cfStartPage>42</cfStartPage> <cfISBN>978-9975-76-304-2</cfISBN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/96658</cfURI> <cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Utilizarea instrumentelor de tip web 2.0 pentru predarea interactivă a disciplinelor la specialitățile de turism și geografie</cfTitle> <cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>TIC; instrumente web; turism; geografie; metodă de predare-învăţare</cfKeyw> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'><p>Dezvoltarea tehnologiilor digitale din ultimele decenii, au generat schimbări profunde atât în societate, cât și în educație. În prezentul articol sunt analizate posibilitățile de valorificare a platformelor educaţionale ca opțiune alternativă metodelor tradiţionale de predare. Prin utilizarea instrumentelor de tip web se urmărește o funcţionalitate sporită şi integrare eficientă a competenţelor digitale în procesul educațional. În conținutul lucrării sunt prezentate câteva exemple de utilizare a unor instrumente web pentru o predare interactivă. Ca finalitate a cercetării a fost elaborată analiza SWOT în scopul aprecierii posibilităților de utilizare a aplicațiilor respective în context educațional.</p></cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2020T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2020T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-43550</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2020T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-24282</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2020T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-73111</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2020T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-43550</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-43550-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2020T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Cujbă</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Vadim</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-24282</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-24282-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2020T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Sîrbu</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Rodica</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-73111</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-73111-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2020T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Codrea</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Lidia</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>