Utilizarea instrumentelor de tip web 2.0 pentru predarea interactivă a disciplinelor la specialitățile de turism și geografie
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
1024 45
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-27 18:01
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[372.891+372.8338.48]:004 (1)
Education (14877)
Computer science and technology. Computing. Data processing (4280)
SM ISO690:2012
CUJBĂ, Vadim, SÎRBU, Rodica, CODREA, Lidia. Utilizarea instrumentelor de tip web 2.0 pentru predarea interactivă a disciplinelor la specialitățile de turism și geografie. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica ştiințelor naturii, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 42-46. ISBN 978-9975-76-304-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 2, 2020
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020

Utilizarea instrumentelor de tip web 2.0 pentru predarea interactivă a disciplinelor la specialitățile de turism și geografie

CZU: [372.891+372.8338.48]:004

Pag. 42-46

Cujbă Vadim1, Sîrbu Rodica2, Codrea Lidia1
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Universitatea Agrară de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2020


Rezumat

Dezvoltarea tehnologiilor digitale din ultimele decenii, au generat schimbări profunde atât în societate, cât și în educație. În prezentul articol sunt analizate posibilitățile de valorificare a platformelor educaţionale ca opțiune alternativă metodelor tradiţionale de predare. Prin utilizarea instrumentelor de tip web se urmărește o funcţionalitate sporită şi integrare eficientă a competenţelor digitale în procesul educațional. În conținutul lucrării sunt prezentate câteva exemple de utilizare a unor instrumente web pentru o predare interactivă. Ca finalitate a cercetării a fost elaborată analiza SWOT în scopul aprecierii posibilităților de utilizare a aplicațiilor respective în context educațional.

Cuvinte-cheie
TIC, instrumente web, turism, geografie, metodă de predare-învăţare

Crossref XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'>
<head>
<doi_batch_id>ibn-96658</doi_batch_id>
<timestamp>1719489981</timestamp>
<depositor>
<depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name>
<email_address>[email protected]</email_address>
</depositor>
</head>
<body>
<collection>
<collection_metadata>
<full_title>Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice</full_title>
</collection_metadata>
<collection_issue>
<publication_date media_type='print'>
<year>2020</year>
</publication_date>
<isbn>978-9975-76-304-2</isbn>
</collection_issue>
<collection_article publication_type='full_text'><titles>
<title>Utilizarea instrumentelor de tip web 2.0 pentru predarea interactivă a disciplinelor la specialitățile de turism și geografie</title>
</titles>
<contributors>
<person_name sequence='first' contributor_role='author'>
<given_name>Vadim</given_name>
<surname>Cujbă</surname>
</person_name>
<person_name sequence='additional' contributor_role='author'>
<given_name>Rodica</given_name>
<surname>Sîrbu</surname>
</person_name>
<person_name sequence='additional' contributor_role='author'>
<given_name>Lidia</given_name>
<surname>Codrea</surname>
</person_name>
</contributors>
<publication_date media_type='print'>
<year>2020</year>
</publication_date>
<pages>
<first_page>42</first_page>
<last_page>46</last_page>
</pages>
</collection_article>
</collection>
</body>
</doi_batch>