Articolul precedent |
Articolul urmator |
710 29 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-26 17:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.2+37.03 (1) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934) |
SM ISO690:2012 VINNICENCO, Elena. Mediul educațional – factor relevant în dezvoltarea personalității elevului. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul general: tradiție și inovație , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. I, pp. 164-168. ISBN 978-9975-76-289-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tradiţie şi inovaţie în educaţie Vol. I, 2019 |
||||||
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013.2+37.03 | ||||||
Pag. 164-168 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Mediul este un factor important care contribuie la relevarea, stimularea și valorificarea dispozițiilor genetice prin acțiuni instituționalizate formal și nonformal. Mediul educaŝional include ansamblul factorilor interni şi externi care influenŝează activitatea educativă în sistemul de învăŝământ. În acest context, mediul vizează preponderent exigenŝe de natură psihologică şi socială atât pentru cadre didactice, cât şi pentru elevi. |
||||||
Cuvinte-cheie mediu, elev, proces educaţional, comportament adaptativ, stare de bine, environment, pupil, educational process, adaptive behavior, well-being |
||||||
|