Mediul educațional – factor relevant în dezvoltarea personalității elevului
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
710 29
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-26 17:42
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013.2+37.03 (1)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934)
SM ISO690:2012
VINNICENCO, Elena. Mediul educațional – factor relevant în dezvoltarea personalității elevului. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul general: tradiție și inovație , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. I, pp. 164-168. ISBN 978-9975-76-289-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tradiţie şi inovaţie în educaţie
Vol. I, 2019
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie"
1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019

Mediul educațional – factor relevant în dezvoltarea personalității elevului

The educational environment – a relevant factor in the development of pupil’s personality

CZU: 37.013.2+37.03

Pag. 164-168

Vinnicenco Elena
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 11 februarie 2020


Rezumat

Mediul este un factor important care contribuie la relevarea, stimularea și valorificarea dispozițiilor genetice prin acțiuni instituționalizate formal și nonformal. Mediul educaŝional include ansamblul factorilor interni şi externi care influenŝează activitatea educativă în sistemul de învăŝământ. În acest context, mediul vizează preponderent exigenŝe de natură psihologică şi socială atât pentru cadre didactice, cât şi pentru elevi.

The environment is an important factor that contributes to the revelation, stimulation and development of genetic dispositions through formally and informally institutionalized actions.The educational environment includes the set  of internal and external factors that influences the educative activity in the teaching system. In this context, the environment primarily concerns the exigencies of psychological and social nature both for teachers and pupils

Cuvinte-cheie
mediu, elev, proces educaţional, comportament adaptativ, stare de bine,

environment, pupil, educational process, adaptive behavior, well-being