Articolul precedent |
Articolul urmator |
900 84 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 20:49 |
SM ISO690:2012 VINNICENCO, Elena. Rolul profesorului și al elevului în procesul învățării constructiviste. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 1, pp. 189-193. ISBN 978-9975-76-285-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2019 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" 1, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 189-193 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Constructivismul reprezintă o nouă paradigmă în procesul învățării. Învățarea constructivistă vizează cunoașterea construită prin reflectarea realității, construirea semnificațiilor proprii, structurare individuală sau în grup, experiențe autentice, reflecții prin corelare. Punctul central prin care s-a ajuns la extinderea constructivismului în pedagogie îl reprezintă învăţarea, şi, ca urmare, această paradigmă transdisciplinară a generat consecinţe şi soluţii aplicative şi în domeniul instruirii. |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Rolul profesorului și al elevului în procesul învățării constructiviste"> <meta name="citation_author" content="Vinnicenco Elena"> <meta name="citation_publication_date" content="2019"> <meta name="citation_collection_title" content="Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"> <meta name="citation_volume" content="Vol. 1"> <meta name="citation_firstpage" content="189"> <meta name="citation_lastpage" content="193"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/189-193_3.pdf">