Articolul precedent |
Articolul urmator |
903 84 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 20:49 |
SM ISO690:2012 VINNICENCO, Elena. Rolul profesorului și al elevului în procesul învățării constructiviste. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 1, pp. 189-193. ISBN 978-9975-76-285-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2019 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" 1, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 189-193 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Constructivismul reprezintă o nouă paradigmă în procesul învățării. Învățarea constructivistă vizează cunoașterea construită prin reflectarea realității, construirea semnificațiilor proprii, structurare individuală sau în grup, experiențe autentice, reflecții prin corelare. Punctul central prin care s-a ajuns la extinderea constructivismului în pedagogie îl reprezintă învăţarea, şi, ca urmare, această paradigmă transdisciplinară a generat consecinţe şi soluţii aplicative şi în domeniul instruirii. |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Vinnicenco, E.</dc:creator> <dc:date>2019</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Constructivismul reprezintă o nouă paradigmă în procesul învățării. Învățarea constructivistă vizează cunoașterea construită prin reflectarea realității, construirea semnificațiilor proprii, structurare individuală sau în grup, experiențe autentice, reflecții prin corelare. Punctul central prin care s-a ajuns la extinderea constructivismului în pedagogie îl reprezintă învăţarea, şi, ca urmare, această paradigmă transdisciplinară a generat consecinţe şi soluţii aplicative şi în domeniul instruirii.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>Constructivism is a new paradigm in the learning process. Constructivist learning refers to knowledge built by reflecting reality, building its own meanings, individual or group structure, authentic experiences, correlations by correlation. The central point of the expansion of constructivism in pedagogy is learning, and as a result, this transdisciplinary paradigm has generated consequences and applicative solutions in the field of training as well.</p></dc:description> <dc:source>Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective (Vol. 1) 189-193</dc:source> <dc:title>Rolul profesorului și al elevului în procesul învățării constructiviste</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>