Articolul precedent |
Articolul urmator |
902 84 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 20:49 |
SM ISO690:2012 VINNICENCO, Elena. Rolul profesorului și al elevului în procesul învățării constructiviste. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 1, pp. 189-193. ISBN 978-9975-76-285-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2019 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" 1, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 189-193 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Constructivismul reprezintă o nouă paradigmă în procesul învățării. Învățarea constructivistă vizează cunoașterea construită prin reflectarea realității, construirea semnificațiilor proprii, structurare individuală sau în grup, experiențe autentice, reflecții prin corelare. Punctul central prin care s-a ajuns la extinderea constructivismului în pedagogie îl reprezintă învăţarea, şi, ca urmare, această paradigmă transdisciplinară a generat consecinţe şi soluţii aplicative şi în domeniul instruirii. |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-91039</doi_batch_id> <timestamp>1714272495</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2019</year> </publication_date> <isbn>978-9975-76-285-4</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Rolul profesorului și al elevului în procesul învățării constructiviste</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Elena</given_name> <surname>Vinnicenco</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2019</year> </publication_date> <pages> <first_page>189</first_page> <last_page>193</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>